03-5100680 | 050-5659571 טשרניחובסקי 10, תל אביבמחברים את האמנות לתקשורת | English

ייעוץ וליווי אמנים

יול
31
2018

למי אנחנו מייעצים ואת מי אנחנו מלווים?

  • אמנים שיצרו במהלך השנים עבודות נפלאות, בעיקר עבור "עצמם" ו/או בני משפחתם, ולא טרחו להציגן, או שהציגו אותן במסורה, ולאחר שנות עמל ויצירה, כשהעבודות נצברו בערמות, הם עומדים מול השפע הזה חסרי אונים ולא יודעים מה לעשות בו.
  • אמנים הצוברים במהלך חייהם יצירות רבות, השוכבות בבתיהם כאבן שאין לה הופכין ומחכות לגואל.
  •  אמנים רבים שהקדישו שנים לאמנות שלהם, לצד עיסוקיהם האחרים לפרנסה. עם פרישתם לגימלאות, או בחירתם לערוך שינוי בחייהם, הם הפכו את העיסוק באמנות לעיקר. כיום, הם רוצים לזכות בחשיפה והכרה, להציג את עבודותיהם ולמכור.
  • לאמנים שמציירים, מפסלים, מצלמים, מקבלים חיזוקים קבועים מהסביבה ומחליטים שהגיע הזמן לחשיפת האמנות שלהם.

איך אנחנו עושים את זה?

פגישות ייעוץ
פגישת היכרות וייעוץ ראשונה בה אנחנו עוברים על תיק העבודות של האמנים ובדרך זו אנחנו לומדים על סגנון עבודתם ואמצעי הביטוי שלהם, מבררים את תהליכי העבודה ("הצהרת אמן"), מהם המניעים ליצירה ומהם הנושאים המעסיקים אותם.
בנוסף בפגישה זו אנחנו לומדים באופן ראשוני מהי הייחודיות של האמנים ועבודתם,  משוחחים על הביוגרפיה של האמנים- היכן למדו, הציגו ומהן המטרות והיעדים שלהם?
כבר בשלב זה אני מייעץ לאמנים  מהם הצעדים בהם כדאי ורצוי לנקוט כדי לחשוף את העבודות, היכן כדאי להציג את העבודות, באלו אמצעים לפעול כדי להגדיל את החשיפה וליצור קשרים בקהילת האמנות, בקרב גלריות, מוזיאונים, אוצרים, אספנים וכו'.
בפגישות ההמשך אנחנו מעמיקים ומחדדים את תהליכי העבודה של האמנים, אמצעי הביטוי שלהם והאני מאמין של כל אמן ואמן. המטרה הינה למנף את האמנים והאמנות ולהובילם לעצמאות יצירתית וכלכלית.

ליווי אמנים לאורך זמן
אמנים רבים מעדיפים ייעוץ וליווי מתמשכים. אנחנו נפגשים לפגישות שבועיות או דו שבועיות בסטודיו של האומן . הליווי המקצועי הינו של שמשון קריסטל. בתהליך הליווי נעזרים במידת הצורך בחוות דעת של אוצרים מובילים על העבודות על מנת לבחון פוטנציאל תצוגה.
בפגישות מגדירים את נושא העבודה, ההתמקדות של האמן ואמצעי הביטוי שלו ועוקבים אחר ההתקדמות בתהליך העבודה. לאחר מכן במידה והוחלט להציג את העבודות, הליווי המקצועי ממשיך בצורה אינטנסיבית עד להצגת העבודות בתערוכה ובמהלך התערוכה כמובן.

© כל הזכויות שמורות לקריסטל אמנות בתקשורת