03-5100680 | 050-5659571 טשרניחובסקי 10, תל אביבמחברים את האמנות לתקשורת | English

ערב מחווה לזמר ולמלחין חנן יובל, במוזיאון אילנה גור

מאי
5
2015

ערב מחווה לזמר ולמלחין  חנן יובל, במוזיאון אילנה גור,
יום ד' 20.5.15, בשעה 20:00.

במסגרת אירועי 20 שנה להיווסדו של מוזיאון אילנה גור, בחר המוזיאון לקיים  אירוע מוזיקלי מיוחד, מחווה לזמר ולמלחין חנן יובל, שלו קריירה מוזיקלית מפוארת. בערב זה יופיעו המוזיקאים אלכס פולק ודוד סולן, בשיריו של חנן יובל וילוו עצמם בגיטרות.

הערב יתקיים  במעמדו של חנן יובל.

קרוב ל 50 שנה מנהל חנן יובל קריירה מוזיקלית ענפה, כזמר, מלחין ומפיק. הוא השתתף בהרכבים  מוכרים וידועים כדוגמת: "השלושרים", (עם בני אמדורסקי ושלום חנוך) "כייף התקווה הטובה" (עם ג'וזי כץ, שלמה מזרחי, אלי מגן וזהר לוי) "שובבי ציון" (עם קובי רכט וקובי אושרת) הוא הופיע עם אמנים וזמרים רבים ביניהם: אריק אינשטיין, שמוליק קראוס, שלמה ארצי, ירדנה ארזי, צמד הדודאים ואחרים.  הוא הלחין לרבים מן הזמרים הישראלים להיטים גדולים ומוכרים, אך הקפיד כל העת על  ערבי הזמר שלו, בהם  הוא מופיע עם הגיטרה, שר ומנגן את השירים שהלחין,  שהפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית,  כמו: הימים שעוד נכונו לנו, לכל איש יש שם, ואם השיר הזה נשמע לכם מוכר, שהשמש תעבור עליי, אני וסימון ומואיז הקטן, פסוליה, דור, אתם זוכרים את השירים,  פגישה חצי פגישה ועוד רבים וטובים.

להפקת הערב המיוחד הזה חברו יחדיו אלכס פולק – מגדולי נגני הגיטרה בישראל, ודוד סולן – מלחין וזמר צעיר, אשר שר ומנגן, מגיל 15 ומופיע על בימות המוסיקה בארץ בעולם. בין השאר הופיע סולן  עם נגן הקלרינט הנודע  גיורא פיידמן .

להלן רשימת הקטעים שיושמעו במופע :

הימים שעוד נכונו לנו, ימי בנימינה, אני וסימון ומואיז הקטן, אתם זוכרים את השירים, פסוליה, צרות טובות, שהשמש תעבור עלי, לכל איש יש שם, הלילה הוא שירים, מה נשמע בבית, שיר המעלות, נוגה, סוף מסע, שמיים (דוד סולן), רגע אחד (דוד סולן), לילי (אלכס פולק). 

בערב זה ישירו וינגנו השניים, ממיטב שיריו של חנן יובל, בין אם שירים שביצע בעצמו ובין אם כאלו שכתב לאחרים. ובנוסף, יופיעו פולק וסולן בחומר מקורי פרי עטים.  כמו כן, תתארח במופע  הזמרת הצעירה יפעת אלבז (שהייתה בהרכב הבנות  המצליח "סאראפן" בניהולו המוסיקלי של ננסי ברנדס, שזכה להצלחה רבה בארץ ובחו"ל).

 כרטיסים במחיר: 60 ₪,  ניתן לרכוש באתר המוזיאון, או ביום המופע בקופת המוזיאון.

לרכישת כרטיסים דרך האתר, לחץ על הלינק המצ"ב. : לחץ כאן

מוזיאון אילנה גור, מזל דגים 4, יפו העתיקה.

 

שעות הפעילות:

ימים א'- ו':        10:00- 16:00   

שבת וחג:         10:00 18:00

ערבי חג:           10:00- 14:00  

 

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה למופע, יש לפנות לאלינור בטל' 03-6837676, שלוחה 20.

© כל הזכויות שמורות לקריסטל אמנות בתקשורת