03-5100680 | 050-5659571 טשרניחובסקי 10, תל אביבמחברים את האמנות לתקשורת | English

מכירה מס' 21 – מונטיפיורי מכירות פומביות

פבר
6
2013

מונטיפיורי מכירות פומביות יוצא במכירה מס' 21
אמנות מודרנית ועכשווית,
יום רביעי, 6 בפברואר, 2013, בשעה 20:00,
מלון דן, הירקון 99, תל אביב

במכירה מס' 21 של מונטיפיורי מכירות פומביות וגלריה לאמנות, אשר תתקיים ביום רביעי , 6.2.2013, בשעה 20:00, במלון דן, רח' הירקון 99, תל אביב, יוצעו למכירה כ- 250  פריטים, בערך כולל של כ-1,000,000$. תצוגה מוקדמת של היצירות תתקיים בבית מונטיפיורי, רח' גורדון 36, תל אביב.

במכירה מס' 21 שם לו למטרה מונטיפיורי מכירות פומביות לקדם את מכירתן של יצירות אמנות עכשווית, של אמנים וותיקים וטובים, לצד יצירותיהם של אמנים צעירים ומבטיחים.  בית המכירות מונטיפיורי מזהה מגמה בקרב אספנים צעירים המצביעה של ביקוש הולך וגובר ליצירותיהם של אמנים עכשוויים, שחלקם טרם ביססו את מקומם בסצנת המכירות הפומביות, אך נוצר עניין ביצירותיהם. יובל בן שלוש, מנהל מונטיפיורי מכירות פומביות, סבור שמגמה זו רק תלך ותגבר ומכאן, בחר בית המכירות ליעד מקום לאמנות זו במכירה הקרובה.

בין האמנים הישראליים העכשוויים שיצירותיהם יוצעו למכירה, מופיעים: עופר ללוש, אורית אקטע הילדסהיים, אמנון דוד ער, נתן פרניק, דויד ריב, יגאל עוזרי, ציבי גבע, מיכל נאמן, עליזה אולמרט, אילן ברוך, סיגל צברי, יאן ראוכוורגר, פמלה לוי, אוסוולדו רומברג, מאיה כהן לוי, בני אפרת, נורית דוד, גידי רובין, קרן שפילשר ואחרים.

חשוב לציין שבמכירה זו מוצעות גם יצירותיהם של שני האמנים החשובים: פינחס כהן גן ונפתלי בזם, שבימים אלו מוצגות תערוכותיהם הרטרוספקטיביות, במוזיאון תל אביב לאמנות.

כמדי מכירה, כמו גם עתה, מציע מונטיפיורי מכירות פומביות לאספניו הוותיקים מבחר גדול של יצירות,  ממיטב האמנות הישראלית הקלאסית והבינלאומית כגון: נחום גוטמן, שמואל בק, יוסל ברגנר, מרדכי ארדון, יוחנן סימון, משה קסטל, מרסל ינקו, יחזקאל שטרייכמן, לאה ניקל, אורי ריזמן, משה קופפרמן , אביגדור אריכא, אברהם אופק, אהרון כהנא, אבשלום עוקשי, יגאל תומרקין, אורי ליפשיץ, לודוויג בלום, מאנה כץ, רות שלוס, פנחס אברמוביץ, פנחס ליטבינובסקי ונוספים.

והאמנים הבינלאומיים: פבלו פיקאסו, מארק שאגאל, חואן מירו, ינקל אדלר, יוסף ישראלס ואחרים.

התצוגה המוקדמת תתקיים בגלריית מונטיפיורי, ברחוב גורדון 36, תל אביב.‬

המכירה תתקיים: במלון דן, תל אביב, הירקון 99, אולם המלך שלמה.

פרטים נוספים על המכירה, כולל תצלומים, הערכות מחיר וקטלוג מצולם ניתן למצוא באתר בית המכירות: ‪http://www.montefiore.co.il‬

המכירה תתקיים במקביל באתר: ‪www.artfact.com

לרגל המכירה הופק קטלוג, המכיל צילומים ופרטים אודות היצירות הכוללים הרחבות, שנכתבו על ידי דר' גדעון עפרת, בתוספת מחירי הערכה של היצירות המיועדות למכירה.

© כל הזכויות שמורות לקריסטל אמנות בתקשורת