03-5100680 | 050-5659571 טשרניחובסקי 10, תל אביבמחברים את האמנות לתקשורת | English

גיל שוחט מתפלל באך

יול
17
2010
גיל שוחט מתפלל באך

גיל שוחט מתפלל באך
מרכז ענב לתרבות, מוצ"ש, 17.7.2010, בשעה 21:00

רסיטל לפסנתר- ערב חד פעמי על טהרת י.ס. באך, בביצוע הפסנתרן, המלחין והמנצח גיל שוחט.

בתוכנית:

סקארלטי: שתי סונטות (פה מינור, מי מאז'ור)
באך: טוקאטה במי מינור
באך: פרלוד ופוגה בדו מינור, ספר ראשון
באך: פרלוד ופוגה בפה מינור, ספר ראשון
באך: טוקאטה ופוגה ברה מינור
באך: פרטיטה מס' 6 במי מינור

לגיל שוחט קשר עמוק עם המוסיקה של באך. במהלך השנים יצר שוחט כ 10 סדרות קונצרטים והרצאות סביב יצירותיו של באך, במיוחד בתקופה בה שימש כמנצח התזמורת הקאמרית הישראלית, זהו הרסיטל הראשון של שוחט שכולו על טהרת באך.

גיל שוחט- מלחין, פסנתרן ומנצח
בשנה האחרונה בחר בו מגזין FORBES היוקרתי, כדמות המשפיעה ביותר בתחום המוסיקה בישראל, ואחת מדמויות המפתח בתרבות. ממשלת צרפת העניקה לו תואר אבירות, על תרומתו הפורה לעולם המוסיקה הקלאסית הבינלאומית.  גם עיתוני "הארץ", "ידיעות אחרונות", ו"מעריב" בחרו בו כאמן החשוב ביותר, או המשפיע ביותר על עולם המוסיקה הקלאסית הישראלית.

גיל שוחט נולד בישראל, בשנת 1973, לאחר שסיים את לימודיו באקדמיה למוסיקה בתל אביב, המשיך ללימודי תואר שלישי באקדמיה הלאומית למוסיקה סנטה צ'צ'יליה באיטליה  ובאוניברסיטת קיימברידג' באנגליה. שוחט, הלחין עד כה  9 סימפוניות, 12 קונצ'רטי לכלי סולו ותזמורת, 4 אופרות,  ויותר מ- 50 יצירות קאמריות ויצירות לכלי סולו. את רוב יצירותיו הוא מוציא לאור בהוצאת ריקורדי היוקרתית באיטליה, בה החל את דרכו כצעיר המלחינים בהיסטוריה שלה, כמו גם בהוצאה לאור שהקים, הנושאת את שמו. מוריו לקומפוזיציה היו: אנדרה היידו, איוואן ונדור, אציו קורגי ואלכסנדר גהר. ב 2008, לקחה אוניברסיטת הרווארד בבוסטון חסות על יצירותיו של שוחט, והיא מפרסמת ומנהלת את הארכיון המלא שלו.

יצירותיו הוזמנו ובוצעו בפסטיבלים רבים בעולם וביניהם פסטיבל לונדון, הביאנאלה בוונציה, פסטיבל הונג-קונג, הקרנגי-הול בניו יורק, פסטיבל העיר האסורה בביג'ין, כמו גם על ידי תזמורות, סולנים, זמרים ומנצחים מהשורה הראשונה בארץ בעולם. בישראל, בוצעו יצירותיו בכל המסגרות המרכזיות, לרבות פסטיבל ישראל, בירושלים והאופרה הישראלית וכן על ידי כל התזמורות וההרכבים המובילים, בכללן התזמורת הפילהרמונית הישראלית.

שוחט הקליט עבור חברות תקליטים מובילות כ EMI, VIRGIN CLASSICS ויצירותיו שודרו בתחנות הרדיו החשובות באירופה, כגון: רדיו-צרפת, הרדיו האיטלקי, הBBC הבריטי ורשות השידור של מערב גרמניה. תכניות וסרטים דוקומנטאריים עליו ועל פועלו הופקו על ידי ערוץ MEZZO הצרפתי, רשות השידור הישראלית, והפקות עצמאיות.

מחיר כרטיס: 90  ₪, כרטיסי הנחה במחיר:  75 ₪
לסטודנטים, חיילים, בעלי תעודת תושב תל- אביב וגמלאים.
כרטיסים ניתן להשיג ב"קסטל" טל: 03-6045000, או באתר האינטרנט Tkts.co.il

לפרטים "מרכז ענב לתרבות", רח' אבן גבירול 71, על גג "גן העיר", תל אביב,
טל: 03-5217763.

© כל הזכויות שמורות לקריסטל אמנות בתקשורת